Firma Sunday Polska, jeden z liderów rozwoju fotowoltaiki w Polsce po raz kolejny w tym roku rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową. Najnowszym działaniom towarzyszy hasło „MIKRO SPŁATKA i makro oszczędności z Sunday!”. W publikowanych od 16 sierpnia spotach firma przedstawia korzystny sposób finansowania zielonych inwestycji.
Celem kampanii jest zaprezentowanie atrakcyjnej formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Działania medialne stanowią kontynuację kampanii z udziałem Tomasza Karolaka pt. „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” Znany aktor ponownie pojawi się w spotach i materiałach reklamowych Sunday.
Ogólnopolskie działania promocyjne rozpoczynają się 16 sierpnia i potrwają przez kolejne 7 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również internet, w tym media społecznościowe.
Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz. Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixelForge (CGI).
Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.
MIKRO SPŁATKA zapewnia niskie, bez odsetkowe, raty przez pierwsze 6 miesięcy trwania umowy kredytowej. Miesięczny koszt w pierwszym półroczu kredytowania wynosi 49 zł dla kwoty kredytu o wartości poniżej 30 tys. zł oraz 99 zł dla kredytu w wysokości 30 do 60 tys. zł.
Kontakt:
media@sundaypolska.pl | sundaypolska.pl
O Sunday Polska:
Sunday Polska jest jednym z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Firma oferuje kompleksową obsługę klientów indywidualnych i przedsiębiorstw – od bezpłatnego audytu, poprzez pomoc w uzyskaniu finansowania i ulg, po profesjonalny montaż, przyłączenie instalacji do sieci oraz opiekę posprzedażową. Zespół Sunday Polska składa się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE. Firma posiada sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i na bieżąco współpracuje z blisko dwustoma ekipami montażowymi na terenie całego kraju. Sunday Polska zaufało już 15 tysięcy klientów, którym zamontowano blisko 250 000 paneli i dostarczono instalacje o mocy 80 000 kW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Sunday Polska jest partnerem Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Polskiej Grupy Energetycznej w programie „EKOlogicznie w przyszłość”. Firma posiada tytuł Rzetelnej Firmy przyznany przez KRD oraz jest laureatem 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”.
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mikro-splatka-od-sunday-polska-czyli-kolejna-w-tym-roku-kampania-dostawcy-elektrowni-slonecznych